اگه خندوانه رو دیده باشید میدونید که گاهی رامبد جوان از مهموناش تقاضا میکنه که در حالی که تماشاچی ها چشم هاشون رو بستند اون ها رو به جای دیگه ای ببره.جمعه شب که فرزاد حسنی مهمون برنامه بود.از تماشاچی ها نظر خواهی کرد که کجا میخواین ببرمتون. پاسخ ها اینجوری بود شمال ، سکوت جنگل،دریا،رستوران!

پاسخ مورد علاقه ی من این بود :مریخ!

آخه فک میکنم شمال و سکوت جنگل و دریا و رستوران رو که با چشم باز هم میتونم برم حالا که چشام بسته است و قرار این رویای من باشه میخوام دور باشه و دست نیافتنی.


 میخوام کاپیتان کشتی فضایی شم بریم به دور ترین کهکشان در فضا جایی که هرگز کسی نرفته تنها من و خدمه ی کشتی ،۴۰ میلیارد سال نوری سفر کنیم از کهکشان راه شیری بگذریم از مریخ و خاک سرخش و زحل و پنج حلقه اش بریم تا دور دست ها.روی عرشه ی کشتی فضاییم عظمت جهان رو تماشا کنم چه میدونم اصلا شاید یک هیئت صلح باشیم بریم و به نزاع در گرفته بر سرِ حکومت در دورترین کهکشان خاتمه بدیم و تمام عمر اونجا به عنوان قهرمان زندگی کنیم هر چند روی زمین برامون اشک میریزن و دل میسوزونن میشیم فضانوردان شهید، فضانوردان گمشده!!

کسی چه میدونه؟!

رویاست دیگه.


بی ربط نوشت:

mr robot:زندگی ما از کهکشان حتی یه ذره هم نیست.نه؟!